I'm leaving on a jetplane - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu I'm leaving on a jetplane - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu

I'm leaving on a jetplane

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

13 Augustus 2011 | Nederland, Groningen

"All my bags are packed, I'm ready to go (...) So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
Cause I'm leaving on a jet plane.."

Het moment is nu echt bijna daar..
Maandagochtend om kwart over 6 sta ik op Schiphol om in te checken voor de vlucht naar de Verenigde Staten...
Ik heb er heel veel zin in, maar de afgelopen vier weken zijn toch ook een beetje weken van afscheid nemen geweest. Dat heb ik best wel moeilijk gevonden en dat vind ik het nog steeds wel. Je laat immers je dierbaren een jaar achter en dat is nou eenmaal een minder prettige bijkomstigheid.
Maargoed, zoals ik zei: Ik heb er ook echt heel veel zin in en ik denk dat het een te gek jaar zal worden en een jaar dat uiteindelijk hartstikke (misschien wel té) snel voor bij zal gaan.
We'll keep in touch!
Tot over een maand of 10!

Hierbij ook nog even mijn adresgegevens op de universiteit:

215 West Normal Street
Kirksville, Missouri 63501

Er zal nog een update volgen met telnr. e.d. als ik dat daar geregeld heb.

Voor mijn reis maandag:

Amsterdam -> New York (Newark)
V: 9.15 A: 11.40
vluchtnr: CO 71

New York -> Kansas City
V: 14.43 A: 16.45
vluchtnr: CO 2806

Het tijdsverschil met Kansas City (en Kirksville) is 7 uur. Als het hier 18.00 is, is het daar 11.00

Laters!

  • 13 Augustus 2011 - 20:21

    Heey Frank, :

    goed dat je er nog even was vanmiddag! heel veel plezier en geniet ervan!
    groet erik

  • 13 Augustus 2011 - 22:07

    Lisanne:

    Veel plezier Frank! Ik ben benieuwd hoe 't daar zal gaan verlopen enzo, dus ik blijf je zeker volgen!
    x

  • 14 Augustus 2011 - 08:57

    Trainer:

    Save trip. Veel plezier in de USA. En eh ... er is meer dan voetbal. Enjoy.

  • 14 Augustus 2011 - 09:06

    Jrj.:

    Goeie vlucht Frankie Boy. Het adres komt mij goed van pas! Het tijdsverschil heb ik geen boodschap aan. Bel toch om 9 uur UTC. Dan word je maar wakker. Heel veel plezier en we houden contact. O ja, zorg dat je je rijbewijs daar haalt. Scheelt mij volgend jaar in rijden.

    Greetz JJ.

  • 14 Augustus 2011 - 10:44

    Niels En Leonie:

    Hey Franky,

    Super voor je dat je een jaar naar de states gaat en dat het dan nu echt zo ver is. Heel veel plezier en een save flight to the US of A. we gaan je volgen.

    Greetz Niels en Leonie

  • 15 Augustus 2011 - 21:59

    Thomas :

    Eh Frankey, ouwe reus! Fijne vlucht en natuurlijk heel veel plezier daar man.. Ik hoor nog wel van je.. *highfive* (zoals wij dat doen) haha!

    Laterrrreeeh.

  • 15 Augustus 2011 - 21:59

    Thomas :

    Eh Frankey, ouwe reus! Fijne vlucht en natuurlijk heel veel plezier daar man.. Ik hoor nog wel van je.. *highfive* (zoals wij dat doen) haha!

    Laterrrreeeh.

  • 16 Augustus 2011 - 20:05

    Ineke Van Pol:

    Hoi Frank, veel plezier. Voetbal en studeer ze en geniet natuurlijk van alles. Het wordt vast een geweldige ervaring!

  • 18 Augustus 2011 - 22:38

    Jaco:

    hee frank,
    heel veel suc6 en ehhh
    maak er een gek jaar van.
    en ik volg je !

    groet jaco

  • 21 Augustus 2011 - 17:59

    Tess (cycletours):

    Hee Frank!
    Echt vet, heel veel plezier daar! Janny en ik gaan je zeker volgen :)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 41681

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 04 Augustus 2015

Semester in Indonesie

15 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Studeren in de VS: Truman State University

Landen bezocht: