Soccer presentatiefilm - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu Soccer presentatiefilm - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu

Soccer presentatiefilm

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

10 Juli 2011 | Nederland, Groningen

Dag allemaal,

Zo na een fantastische week Albufeira met mn vrienden hier even een berichtje van een van de laatste benodigde voorbereidingen: Ik heb contact gehad met de soccercoach van Truman en die vroeg mij om videobeelden. Daarom schakelde ik Stan en Friso in om mij te filmen bij een wedstrijd, gebruikte wat beelden die een ouder van een tegenstander al ooit op youtube had gegooid, knipte en plakte wat, muziekje er onder en hier is dan het eindresultaat:
http://www.youtube.com/watch?v=xLp0KDUO11c

laters.

  • 11 Juli 2011 - 19:20

    Marja:

    Hé Frank, heb genoten van je filmpje!

  • 13 Augustus 2011 - 18:14

    John Oa:

    gave voetbalfilm, mooie acties en initiatieven, Groeten, John OA

  • 13 Augustus 2011 - 23:17

    Jorrit Jansen:

    je speelde wel goed in dat filmpje tegen gvav en groningen jah:P
    ik hoop dat je het leuk hebt in de states.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 41676

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 04 Augustus 2015

Semester in Indonesie

15 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Studeren in de VS: Truman State University

Landen bezocht: