Voorlopige keuze en SAT-score - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu Voorlopige keuze en SAT-score - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Frank Oude Avenhuis - WaarBenJij.nu

Voorlopige keuze en SAT-score

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Januari 2011 | Nederland, Groningen

Dag mensen.
Even een korte update over de stand van zaken...
Terwijl ik vrolijk aan het skiën was in het mooie Frankrijk, kreeg ik mijn SAT-scores binnen.
Deze waren als volgt:
Critical reading:500
Writing: 480
Math: 680

Ter verduidelijking: op ieder onderdeel waren in totaal 800 punten te halen, wat dus een maximale totale score van 2400 oplevert.
Een klein rekensommetje leert dat mijn totale score 1660 is.
In eerste instantie was ik enigszins teleurgesteld, maar ik besef me nu dat dit een test is die Amerikanen ook moeten maken voor ze naar college gaan. Mensen die dus al hun hele leven engels spreken. Dat wetende denk ik dat ik toch best trots mag zijn op een score van 70%.

Dan nu over de voorlopige keuze.
Hiervoor moest ik een top 5 doorgeven aan het Fulbright en dat is de volgende:
Truman State University
Elizabethtown College
Augustana College
Wittenberg University
Nebraska Wesleyan University

Dat zijn de vijf universiteiten waar Fulbright me nu gaat inschrijven en proberen een beurs voor me te krijgen. Op een van deze vijf universiteiten zal ik vanaf augustus dit jaar verblijven!
Ik houd jullie op de hoogte zo gauw ik meer weet.

Groetjes,
Frank

  • 04 Januari 2011 - 06:47

    Ineke Van Pol:

    Beste Frank,
    Zeker een score om trots op te zijn. Heb je een idee wat andere Nederlanders zoal scoren? Ik ben benieuwd welke universiteit het wordt. Ik ken ze geen van allen.

  • 11 Januari 2011 - 14:01

    Angela:

    heee frank! ik dacht ik ga eventjes je reisblog bekijken;p vind het echt super vet wat je wilt gaaan doen. wou dat ik meee kon:( en ben nog steeeds jaloers dat jij wel ging skieën en ik niet! ;p xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 16 Dec. 2010
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 41682

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 04 Augustus 2015

Semester in Indonesie

15 Augustus 2011 - 31 Mei 2012

Studeren in de VS: Truman State University

Landen bezocht: